Ești aici:    Home      Super alimente      Avocado – arde grăsimile în mod natural!
Avocado - arde grasimile in mod natural!

Avocado – arde grăsimile în mod natural!

03/11/2015
Publicat înSuper alimente

Descoperă beneficiile incredibile privind pierderea în greutate ale acestui minunat aliment, avocado. Aflați în continuare cum să il pregătiți cel mai bine și cât de mult ar trebui să mâncați pentru a obține maximum de beneficii. Avocado este un fruct care există de aproximativ 7.000 de ani. Fiecare soi de avocado (există mai multe) are propriul gust și o textură diferită.

Soiul Gwen este cel mai frecvent întâlnit în America, având o formă mare și ovală. Acest soi poate fi achiziționat începând cu sfârșitul sezonului de iarnă și începutul celui de vară.

Fuerte este un alt soi de avocado cu o textură subțire și netedă, de culoare verde deshis. Are formă de pară și este de dimensiune medie sau mare. Acesta poate fi achiziționat oricând între toamnă și primăvară.

Haas este cel mai întalnit soi de avocado. Este recunoscut după culoarea de verde spre negru și după textura ce seamănă cu pietrișul.

Alte tipuri includ Zutano, un avocado mare în formă de pară, care are un aspect lucios și o culoare galben-verzuie. Acesta poate fi găsit din toamnă până în prima parte a iernii.

Există, de asemenea, soiul Pinkerton, care are o formă de pară, lungă, o culoare verde-deschis și o textură de pietriș. Acesta poate fi găsit din iarnă până în primăvară.

Și ultimul soi este Reed, care poate fi găsit doar în timpul verii și atunci când este o toamnă timpurie. Este cunoscut după culoarea de galben – unt și textura densă.

Beneficii în arderea grăsimilor
Avocado conține aproximativ 22% grăsime. Cu toate acestea, nu permite acestui lucru să te oprească din a consuma avocado. Acest minunat fruct conține o mulțime de proteine, nu are sodiu și nici colesterol. Avocado nu numai că are un gust delicios, dar conține mai mult de 25 de vitamine necesare, minerale și fitonutrienți.

Datorită densității de nutrienți, este un aliment perfect pentru copiii foarte mici, care abia încep să mănânce alimente în mod regulat. În plus, fructele de avocado au nutrienți benefici care contribuie la o îmbătrânire târzie și, de asemenea, previn foarte multe boli. Aceste fructe sunt o alternativă foarte bună și pentru a fi folosite în sosuri pentru salate, astfel încât să vă poată ajuta să vă mențineți greutatea, oferind însă, o alternativă la produsele alimentare care în mod tradițional sunt pline de colesterol și grăsimi saturate.

Natura acestui fruct este de a stimula nutrienții. În plus, el ajută organismul să absoarbă nutrienții liposolubili, cum ar fi luteina și beta-carotenul, din produsele alimentare cu care sunt consumate. Avocado are și acid folic, o substanță nutritivă care este benefică în scăderea nivelului de homocisteina din sânge. Acest lucru ar putea fi util în prevenirea unor boli, inclusiv Alzheimer, accidentul vascular cerebral și infarctul miocardic. Mai mult, acidul folic, ajută la dezvoltarea țesutului sănătos, coroborat cu dezvoltarea sănătoasă a celulelor. Vitamina E din Avocado protejează împotriva bolilor de inimă și a mai multor tipuri de cancer.

Avocado conține glutation, o substanță care protejează împotriva bolilor; este un antioxidant puternic, care este de ajutor celulelor bolnave. Mai conține și luteină, o substanță care protejează ochii de boli, cum ar fi degenerescența maculară, cataracta, etc. Avocado conține grăsimi mononesaturate, care sunt de ajutor în creșterea nivelului de colesterol bun (HDL).
De asemenea, acesta conține de două ori mai mult potasiu decât o banană. Potasiul este util în menținerea echilibrului fluidelor și la scăderea nivelului de colesterol.

Mod de preparare
Avocado este frecvent adăugat la salate. În rețetele latine, este uneori, adăugat în supe. De asemenea, este un ingredient necesar în salsa. Când cumpărați avocado încercați să găsiți un fruct ferm care pare să cântărească mai mult în comparație cu dimensiunea sa. Nu cumpărați fructele când au vânătăi sau zone moi. Avocado se coace în aproximativ 3-10 zile. Îl puteți pune într-o pungă maro sau un recipient special proiectat pentru fructe, astfel acesta se va coace puțin mai repede. Când fructul este copt poate fi păstrat în frigider aproximativ o săptămână.

Spune-ne părerea ta

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Despre noi

Suntem o echipa tanara care dorim sa va oferim informatii utile pentru un mod de viata mai sanatos. Incercam sa facem din acest site un loc unde sa gasiti majoritatea informatiilor despre alimentele sanatoase dar si retete culinare de preparare a acestora.