Ești aici:    Home      Legume      Beneficiile nutritive ale spanacului nepreparat
Beneficii spanac

Beneficiile nutritive ale spanacului nepreparat

30/11/2015
Publicat înLegume

Popeye avea dreptate, spanacul este într-adevăr bun pentru tine. Spanacul este o legumă cu frunze care aparține aceleiași familii ca și gulia și sfecla și nu este doar un aliment foarte gustos, dar și în măsură să ofere corpului o hrană excelentă ce poate să vă ajute în cazul multor probleme de sănătate.

Spanacul crud este bogat în aminoacizi, caroteni, vitaminele A, C, E, K și complexul B, fier, iod, magneziu, potasiu și multe altele în cantități mai mici. Alcalinitatea mineralelor găsite în spanac ajută organismul să regleze pH-ul, iar o porție de spanac are aceeași cantitate de proteine ca și una de carne.

Sucul de spanac este, probabil, unul dintre cele mai bune moduri de a consuma spanacul crud și are multe beneficii pentru sănătate.

Când gătiți spanacul veți pierde o mulțime de nutrienți și pentru a profita pe deplin de beneficiile nutriționale este recomandat să mănânci spanacul crud cel puțin o dată pe zi. Dacă veți consuma spanac în mod regulat veți avea câteva avantaje:

  • Niciodată nu deveniți anemici. Fierul din spanac permite regenerarea celulelor roșii din sânge și este un „producător” de sânge excelent.
  • Veți fi mai ferit de artrita reumatoidă din cauza alcalinității foarte mari.
  • Combate acidoza deoarece mineralele din spanac curăță țesutul și păstrează alcalinitatea sângelui constantă.
  • Combate orice deficiența de vitamina C, care poate provoca sângerarea gingiilor.
  • Reduceți nivelul homocisteinei și reduce riscul de a face ateroscleroză, din cauza antioxidanțiilor și a acidului folic ce se găsește în spanac.
  • Previne și luptă împotriva formării celulelor caceroase cu ajutorul clorofilii pe care o conține.
  • Previne problemele de vedere, cum ar fi cataracta și orbirea pe timp de noapte, din cauza conținutului de carotenoide și vitamina A.
  • Vei fi mai puțin predispus la ulcere gastrice, colite, constipație și o proastă digestie, deoarece spanacul este bogat în fibre.
  • Preveni osteoporoza cu ajutorul vitaminei K, care ajută la ancorarea calciului în oase.
  • Reducerea tensiunii arteriale mari.
  • Furnizarea de nutrienți necesari pentru făt în cazul femeilor gravide și va îmbunătăți, de asemenea, calitatea și cantitatea de lapte produsă de către mamă.

Este uimitor cum spanacul crud poate avea atât de multe beneficii nutriționale, de aceea vă încurajăm să îl consumați cât de mult se poate în stare crudă, nepreparată termic.

Spune-ne părerea ta

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Despre noi

Suntem o echipa tanara care dorim sa va oferim informatii utile pentru un mod de viata mai sanatos. Incercam sa facem din acest site un loc unde sa gasiti majoritatea informatiilor despre alimentele sanatoase dar si retete culinare de preparare a acestora.