Ești aici:    Home      Super alimente      Ce beneficii are broccoli în arderea grăsimilor?
Ce beneficii are broccoli in arderea grasimilor

Ce beneficii are broccoli în arderea grăsimilor?

03/11/2015
Publicat înSuper alimente

Descoperă beneficiile incredibile ale broccoliului, modul cel mai bun de preparare și cât de mult ar trebui să mâncăm pentru a obține cele mai multe beneficii.
Broccoli este un membru al familiei cruciferelor și o legumă care este strâns legată de varză.

Numele acestei legume este derivat din “brachium”, un cuvânt latin care înseamnă ramură sau braț. Acesta a fost crescut de mai bine de 2000 de ani.
Chiar dacă există multe soiuri disponibile de broccoli, cel mai cunoscut și consumat este soiul italian verde. Florile de culoare verde închis înconjoară tulpinile de aceeași culoare pe care cresc. Broccoli este mai bine cultivat la temperaturi reci, însă acesta este disponibil pe tot parcursul anului.

Arderea grăsimilor cu ajutorul broccoliului
Broccoli este unul dintre cele mai mari surse de vitamina A și C, acestă conține mai multă vitamina C decât portocalele. De asemenea, broccoli este foarte bogat în potasiu, care ajută la reglarea nivelului tensiunii arteriale, precum și a lichidelor din organism. Este bogat în fibre (sub formă de pectină), care se atașează la acizii din bilă și oprește toxinele de a fi eliminate în sânge, lucru care ar crește și nivelul de colesterol.

Mai multe rapoarte indică faptul că broccoli este o mare sursă de acid folic, o substanță despre care mulți cercetători cred că poate proteja împotriva bolii Alzheimer, și are, de asemenea, capacitatea de a reduce foarte mult riscul de a face un atac de cord.

Vitamina A este utilă în protejarea organismului împotriva infecțiilor. Aceasta protejează corpul împotriva substanțelor nocive care sunt capabile să facă organismul unul nesănatos. Este utilă în protejarea tractului gastrointestinal, a structurii scheletului și a funcției de reproducere. Vitamina A mai este utilă și pentru hidratarea pielii și a ochilor, ceea ce este foarte benefic. Substanțele găsite în vitamina A ajută la protejarea organismului împotriva bolilor coronoariene prin prevenirea colesterolului rau (LDL) de a crește.

Broccoli conține și crom, o substanță care ajută la scăderea nivelului de zahăr din sânge. În buchete există o cantitate mai mare de vitamine decât în tulpini, așa că veți obține mai multe vitamine când le consumați pe acestea. Tot aici existând cu aproximativ 8% mai mult beta-caroten decât în tulpini.

Mai mult decât atât, broccoli are din belșug diferite tipuri de fitochimicale, cum ar fi sulforafan, o substanță despre care cercetătorii cred că pot proteja oamenii împotriva cancerului. Broccoli este, de asemenea, abundent în nutrienți, cum ar fi tiamina, fosforul și fierul.

Prepararea corectă a broccoliului
Broccoli poate fi mâncat în starea sa naturala, brută, adăugându-l într-o salată, fiert la cuptor sau adăugat la orice fel de mancare. Alegeți plantele de o culoare mai închisă deoarece culoarea indică o abundență mai mare de beneficii nutriționale.

Ar trebui să alegeți tulpini grele, pentru că atunci când acestea nu sunt ferme sau se îndoaie ca și cauciucul, ele nu sunt proaspete și nu ar trebui consumate. În plus, nu cumpărați broccoli care pare că a fost îmbibat cu apă, care are o tulpină cu textura de lemn sau care are o culoare galbenă.

Broccoli se păstrează într-o pungă de plastic în frigider și nu se spală înainte de depozitare. De asemenea, este important să îl utilizați în scurt timp după ce l-ați achiziționat.

Folosiți o cantitate foarte mică de apă atunci când gătiți broccoli. Acest lucru va ajuta la conservarea substanțelor nutritive importante și pentru a scăpa de mirosul neplăcut care apare atunci când amoniacul și hidrogenul sulfurat sunt eliberați din legume. Puteți adăuga o felie mică de pâine în recipientul unde îl preparați pentru a preveni mirosul neplăcut pe care broccoli îl emană în bucătărie atunci când este gătit.

Nu uitați să folosiți și frunzele de broccoli, deoarece acestea au cea mai abundentă cantitate de beta-caroten dintre toate plantele existente.

Spune-ne părerea ta

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Despre noi

Suntem o echipa tanara care dorim sa va oferim informatii utile pentru un mod de viata mai sanatos. Incercam sa facem din acest site un loc unde sa gasiti majoritatea informatiilor despre alimentele sanatoase dar si retete culinare de preparare a acestora.